top of page

Dagens bilde og ungdommelig overmot

I dag legger jeg ut nok et bilde fra forrige sommer, mens vi teller ned til ferien. Ikke lenge før vi er her igjen! Bildet er fra hytta vi holder på å bygge på og pusse opp. (Mer nøyaktig fra en båtbrygge som også trenger oppussing). Det blir noen arbeidsdager i sommer også, som kommer på bloggen etter hvert. I dag kjøpte jeg inn mer maling. Apropos malingsinnkjøp; jeg snublet over ungdommelig overmot i Maxbo's maleavdeling. En sommervikar på knappe tyve år begynte å forelese meg på førti-mange-år om hvilken farge jeg burde har rundt vinduene på hytte mi, som han aldri har sett! Ha, ha, pussig form for kundeservice, spør du meg. Jeg ba ham pent om å holde seg til blandemaskinen i stedet for å blande seg i fargene. Så det blir maling, beige rundt vinduene! Men det skal bli late dager i sola også! Gleder meg :)

Følg
Paulines
Påfunn
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
Tidligere innlegg:
bottom of page